Chování majitelů smartphonů podle Googlu: Our mobile planet

Z obsáhlé studie Googlu – Our mobile planet za rok 2013 vybírám tato data, která mně připadají zajímavá z pohledu chování českých uživatelů chytrých telefonů v návaznosti na nákupy a marketing.

logo-our-mobile-planet

Mobilní telefony a reklama

Frekvence všímání si reklamy na smartphonu: 5 % si jí všímá neustále, 8 % většinu času, 33 % někdy, 38 % zřídkakdy a 16 % nikdy

Místo, na kterém si uživatelé všímají reklamy: 43 % na webových stránkách, 33 % ve vyhledávači, 34 % v aplikaci, 27 % při sledování videa, po 19 % na webových stránkách prodejce a na stránkách s videem

Co uživatelé dělají po shlédnutí reklamy?: 48 % nic, 26 % klikne na reklamu, 23 % navštíví webové stránky inzerenta nebo prodejce, 19 % si vyhledá další informace na PC, tabletu nebo jinde, 12 % si vyhledá další informace na smartphonu, 10 % nakoupí na PC

 

Vyhledávání místních informací

Jak často vyhledávají místní informace?: 14 % denně, 31 % týdně, 27 % měsíčně

Co dělají po místním vyhledávání?: 58 % navštíví webové stránky společnosti nebo služby, 52 % vyhledá podnik na mapě nebo vyhledá trasu, 36 % navštíví společnost, 30 % nakoupí od společnosti online, 26 % do společnosti zavolá, 19 % nakoupí v kamenné prodejně společnosti

 

Nakupování přes mobil

30 % uživatelů už nakoupilo přes smartphone

Jaké jsou překážky mobilního nakupování?: 45 % velikost obrazovky je příliš malá, 32 % obavy z bezpečnosti platební karty na mobilu, 27 % obtížně se píše, 27 % otevření webových stránek trvá příliš dlouho, 25 % je těžké porovnat ceny a možnosti

 

Kde uživatelé nejčastěji vyhledávají přes mobil?: 47 % doma, 26 % v práci, 24 % na cestách, 21 % ve veřejné dopravě, 20 % v restauraci

 

Zdroj: Our mobile planet

 

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+