Co je to SoLoMo?

SoLoMo, tedy zkratka slov Social, Local a Mobile určuje trend pro chování uživatelů mobilních zařízení a potažmo trend v marketingu – v mobilních reklamních kampaních.

SoLoMo - Social, Local, Mobile

SoLoMo - Social, Local, Mobile

Mobilní telefon mají uživatelé prakticky neustále u sebe (mobile), ať se pohybují kdekoli (local) a přístroj zároveň slouží pro udržení kontaktu s přáteli, rodinou, kolegy, zákazníky nebo kýmkoli jiným (social).

Tento trend naznačuje využívání stále více aplikací pro mobilní telefony, prohlížení mobilních internetových stránek, geolokačních služeb, mobilních plateb atd.

Z hlediska marketingu bude kladen čím dál větší důraz optimalizaci webových stránek pro prohlížení z mobilních zařízení, tvorbu mobilních aplikací, předpoklad rostoucího nakupování prostřednictvím mobilních telefonů, využívání QR kódů v kampaních a mnoho dalšího.

 

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+