Facebook plánuje reklamu nabádající k znovupoužití už nainstalovaných mobilních aplikací

Představili jste mobilní akci, kterou si vaši zákazníci i stáhli do mobilu, ale po čase ji přestali používat? Facebook vám nabídne využít reklamu, která se těmto uživatelům zobrazí v mobilu a vybídne je k opětovnému použití aplikace.

Proč je to pro inzerenty zajímavé? Protože ze statistik vyplývá, že dvě třetiny uživatelů si mobilní aplikaci otevře maximálně 10x.

 

Reklama umožní využít několik výzev k akci: „použij aplikaci“, „otevři odkaz“, „kup teď“, „hrej hru“, „zarezervuj si“, „poslouchej hudbu“, „podívej se na video“

Reklama na používání už stažených aplikací od Facebooku

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>