Facebook testuje mobilní reklamu pro vývojáře mobilních aplikací

V mobilní aplikaci Facebooku pravděpodobně budeme v budoucnu vídat reklamu na mobilní aplikace – Mobile Ads for Apps. Právě tu v současnosti Facebook testuje.

Jak bude taková mobilní reklama na aplikakce vypadat?

Podle ukázek by se mohlo jednat o doporučení tří aplikací v přehledu zpráv s tím, že kromě názvu a ikony aplikace by bylo zřejmé, kolik vašich přátel tuto aplikaci používá. Po prokliku se dostaneme rovnou do obchodu s aplikacemi (Google Play, App Store…) s možností její instalace.

Facebook zkouší najít způsob, jak zpeněžit svoji mobilní aplikaci, přes kterou k jeho službě přichází více než polovina všech uživatelů. Po reklamním formátu „Sponsored Stories“, kterým inzerent může oslovit přátele uživatele, který je jeho fanouškem tedy zkouší nový způsob inzerce v podobě Mobile Ads for Apps.

Velkou výhodou Facebooku je možnost cílení podle demografických skupin – toto jen tak někdo jiný neumí.

 

Zdroj

 

 

Označeno v Mobilní aplikace, Ostatní Označeno s: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+