Facebook zatím mobilní inzertní síť na způsob Google AdWords utlumí

Facebook před vstupem na burzu ohlásil, že spustí inzertní síť na způsob Google AdWords či AdMob, která umožní inzerci na mobilních stránkách (internetových stránkách uzpůsobených pro mobilní telefony) a v mobilních aplikacích. A to nejen vlastních, ale i partnerských. Z toho nyní sešlo.

Přesto, že Facebook spustil i testovací verzi, kde spolupracoval jak s vybranými médii, tak inzerenty a testování považoval za úspěšné („zpětná vazba od partnerů byla kladná“), rozhodl se zatím pro odložení ostrého startu. Mezi řádky lze tedy vyčíst, že testovací fáze až tak úspěšná nebyla, a to i přesto, že inzertní síť generovala až 7 miliard impresí inzerátů denně.

 

Inzertních systémů, umožňujících zveřejnění reklamního sdělení v mobilních aplikacích jsou desítky, nicméně kraluje v nich Google se svým inzertním systémem AdMob. Návod jak vytvořit inzerát v Google AdMob.

 

Facebook dále zaměřuje své úsilí na zobrazování reklamy ve svých vlastních mobilních aplikacích.

 

Zdroj
 
 
Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+