Infografika k zobrazování mobilní reklamy

Infografika Smart Ad Serveru ukazuje, že brzy budeme číst zpravodajství častěji v mobilu než PC, jestli víc používáme mobilní web nebo aplikace a které druhy mobilní reklamy generují nejvyšší proklikovost.

 

Komu by se nechtělo studovat infografiku, zde je stručné shrnutí:

Zpravodajství čteme v 32 % případů na mobilu, z 68 % na počítači. Oproti tomu sportovní novinky čteme na mobilu častěji – ve 40 % případů. Předpokladem však je, že se letos čtenost z mobilů a PC vyrovná.

 

Statistiky ukazují, že bezprostředně po probuzení používáme tablet, těsně před spaním spíše mobilní telefon. Počítače vítězí během dne v práci, i když během oběda se používání tabletu na PC dotahuje.

 

Mobilní web nebo aplikace?

Zajímavé je porovnání toho, jakým způsobem uživatelé přistupují k mobilnímu obsahu. Zatímco v Německu 86 % uživatelů používá spíše mobilní web a jen 14 % mobilní aplikace, ve Francii je to téměř naopak – ¾ uživatelů používají raději aplikace.

 

Jaké reklamy na mobilních telefonech jsou nejúspěšnější?

Pokud jako hlavní kritérium bereme míru prokliku, pak jsou to ty nejvíce invazivní:

  • 12 % míru prokliku mají reklamy pohybující se nebo poskakující
  • 10 % videoreklamy přes celou obrazovku
  • 6-7 % reklamy přes celý displej telefonu
  • 2 % potom bannery, které jsou přimknuty ke hraně displeje

 

Infografika Smart Ad Serveru

Infografika Smart Ad Serveru

 

K metodice:

Statistiky časově odpovídají poslednímu kvartálu roku 2012 a týkají se převážně zahraničí.

 

Zdroj
 
 
 
Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>