Inspirace: hledání kreativních zaměstnanců pomocí QR kódu na pizze

Kvalitní kreativní zaměstnanci do digitálního oddělení agentury nejsou na každém rohu, a tak agentura Scholz and Friends oslovila ty v konkurenčních firmách – pomocí QR kódu na pizze.

Kampaň byla originální a přesto jednoduchá: agentura si vytipovala zaměstnance konkurence, které by chtěla sama zaměstnat a nechala jim poslat „digitální pizzu“ jako pozornost za to, že pracují přesčas. Na pizze byl vytvořen obraz QR kódu, jehož naskenování překvapeného zaměstnance přivedlo na landing page s informací o hledané zaměstnanecké pozici.

A výsledek? 12 pohovorů a 2 nové týmy v digitálním oddělení firmy. Podívejte se na krátké video:

 

Zdroj

 

 

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+