Jak nakupuje člověk po shlédnutí reklamy v mobilním zařízení?

Víme, že přes mobilní telefony se nenakupuje úplně nejpohodlněji. Jak tedy po zhlédnutí reklamy na mobilu uživatel nakupuje?

Pokud zhlédne reklamu na mobilním telefonu, tak v 5 % ji také přes mobil koupí, 22 % uživatelů však přejde ke klasickému počítači a nakoupí přes něj.

Podobná je situace s tablety – po zhlédnutí reklamy přímo v tabletu nakoupí 8 % uživatelů, 25 % opět přejde k počítači.

Jak nakupuje člověk po shlédnutí reklamy v mobilním zařízení

Jak nakupuje člověk po shlédnutí reklamy v mobilním zařízení

 

Zajímavé je, že dotazovaní z tohoto průzkumu, vlastnící tablet, jdou nakoupit na PC velmi často, přestože nakupování přes tablet není výrazně nepohodlnější právě oproti PC. Obecně se usuzovalo, že nákup přes tablet není takovou bariérou, jako nákup přes mobilní telefon.

I když víme, jak to bývá s průzkumy…

 

Zdroj

 

 

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>