Jak se v ČR nakupuje přes mobilní telefony podle Tapomatu

Tapomat, zveřejnil zajímavou infografiku, pojednávající o nákupním chování uživatelů mobilních telefonů v ČR.

Tapomat je služba, která dokáže jednoduše vytvořit eshop, optimalizovaný pro mobilní telefony z vašeho stávajícího neresponzivního eshopu.

logo-tapomat

Provozovatelé Tapomatu zavolali 110ti zákazníkům, kteří si v eshopech přes mobilní telefon koupili nějaké zboží. Sortiment prodávaný v eshopech byl přitom různorodý, protože vycházel ze 70ti různých eshopů (např. kosmetika, šperky, e-knihy, ale i nábytek či hudební nástroje).

Další data pocházela z analýzy 5tis. objednávek z mobilních telefonů.

 

A co z dat vyplynulo o mobilním nakupování v ČR?

  • Až 8 % všech nákupů v eshopech probíhá přes mobilní telefony
  • Průměrná hodnota objednávky přes mobil je jen o třetinu nižší než přes PC

 

  • Nejčastěji (v 50 % případů) se přes mobil nakupuje doma (je jednodušší sáhnout po mobilu, než zapínat počítač), v 21 % potom na cestách. V práci se příliš nenakupuje, nebo se o tom alespoň nemluví.

 

  • Typicky nakupujeme ve volné chvíli (při čekání) nebo z pohovky od televize – nejčastěji po obědě a večer mezi 20 a 22h.

 

  • Polovina dotázaných uvedla, že nakupuje přes mobil alespoň jednou měsíčně

 

Ostatní informace zjistíte přímo z grafiky:

Web

Zdroj

 

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+