Jak využít mobilní marketing pro kamenný obchod?

Zaujmout uživatele v místě vaší firmy může znamenat, že u vás pravděpodobně nakoupí. Pokud máte kamennou prodejnu, zákazníci vás budou hledat. Jak jim v tom pomoci? Podívejte se na příklady ze zahraničí.

Nebudeme chodit kolem horké kaše a rovnou přejdeme k příkladům toho, jak si některé firmy poradily s oslovováním zákazníků v místě jejich prodeje.

 

Restaurace Specialty’s cafe and bakery nebo třeba i u nás známý Subway umožňuje uživatelům stáhnout mobilní aplikaci, pomocí které si mohou kdekoli objednat jídlo a vyzvednout si ho v pobočce, která je od nich nejblíže.

Specialtys - lokální marketing

Specialtys - lokální marketing, zdroj: Google Playbook

 

Půjčovna automobilů Zipcar umožňuje prostřednictvím mobilní aplikace projít rezervačním procesem vozidla a vybrat si automobil podle svých představ. Tím to ale nekončí – aplikace umožní i auto najít na parkovišti tím, že ho nechá zatroubit a automaticky odemkne dveře.

Zipcar - lokální marketing

Zipcar - lokální marketing, zdroj: Google Playbook

Mobilní aplikace firmy Price Negotiator umožňuje zamluvit si ubytování na poslední chvíli. Proč je zde ideální využití na mobilním telefonu? Protože uživatel může hledat právě podle toho, kde se nachází: 58 % uživatelů si rezervovalo hotel v okruhu do 20ti mil, 35 % potom v okruhu do jedné míle. 82 % uživatelů provedlo rezervaci méně než jeden den předem. Z toho vyplývá, že většina uživatelů ubytování hledalo až po příjezdu do místa a přes počítač by takto jednoduše a flexibilně pravděpodobně postupovat nemohli.

 

Price Negotiator

Price Negotiator, zdroj: Google Playbook

Už vám dochází, jaký potenciál může mít, pokud vás uživatel snadno najde v mobilním telefonu? Podívejme se na statistiky průzkumu společnosti Google:

 

  • 94 % uživatelů chytrých telefonů někdy vyhledávalo lokální informace
  • 70 % jich volalo do firmy, kterou právě v mobilním telefonu našli
  • 66 % jich navštívilo firmu osobně
  • 90 % uživatelů kontaktovalo vyhledanou firmu do 24h

 

V České republice je základem, aby byla firma s kamennou pobočkou registrována v mapách Seznamu a Googlu. Pokud nevíte jak na to, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.

 

Zdroj: Google Playbook

 

 

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , ,
2 comments on “Jak využít mobilní marketing pro kamenný obchod?
  1. Karel napsal:

    Dobrý den Viktore,
    prosím kontaktujte mne. Rád bych od Vás obdržel bližší informace o aplikaci autopůjčovny Zipcar.
    Děkuji
    K.Všetečka

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+