Jaké konverze vyvolává mobilní vyhledávání?

Google společně s agenturou Nielsen analyzoval 6000 mobilních vyhledávání, aby poznal k jakým konverzím typu zahájení telefonátu, návštěva obchodu, nákup na jiném zařízení… po nich dochází.

 

Mobilní vyhledávání

Mobilní vyhledávání – studie

Kde vyhledáváme přes mobil?

  • k 68 % mobilním vyhledáváním dochází doma
  • k 9 % v práci
  • k 17 % v „terénu“
  • k 2 % v obchodech

Celkem tedy doma a v práci dochází k 77 % vyhledáváním, přestože máme k dispozici i PC

Většinou na mobilu vyhledáváme odpoledne a večer.

 

Reklama v mobilním vyhledávání

Obr.: Reklama v mobilním vyhledávání

 

Proč hledáme v mobilu?

  • pro 62 % lidí je to pohodlné
  • pro 53 % lidí je to nejrychlejší cesta k vyhledávání

„Vyhledávání přes mobil je rychlejší a snadnější. A můžu ho použít kdekoli.“

„Nemusím vstávat a zapínat počítač.“

 

Co děláme po mobilním vyhledávání?

Po každém mobilním vyhledávání následují průměrně 2 akce – ať už to je další vyhledávání, návštěva obchodu, telefonní hovor, nákup či sdělení informace dalším lidem.

 

  • 36 % lidí pokračuje ve vyhledávání
  • 25 % navštíví webovou stránku prodejce
  • 18 % sdílí nalezenou informaci
  • 17 % navštíví obchod
  • 17 % nakoupí
  • 7 % telefonuje

 

28 % mobilních hledání ústí v jednu z těchto konverzí: návštěva obchodu, telefonát, nákup:

 

45 % mobilních vyhledávání je prováděno za účelem získat podklad pro rozhodnutí

 

Když uživatel vyhledává přes mobilní zařízení,

  • o 30 % pravděpodobněji navštíví web obchodníka
  • o 57 % pravděpodobněji zavítá přímo do jeho obchodu
  • o 51 % pravděpodobněji nakoupí
  • o 39 % pravděpodobněji zavolá

 

 

Po jaké době obvykle dochází ke konverzi?

  • 55 % konverzí (nákup, telefonát, návštěva obchodu) následuje do jedné hodiny od vyhledávání
  • 81 % do 5ti hodin

84 % hledání generuje do 5ti hodin nějakou následnou akci

 

Počet konverzí v čase

Obr.: Počet konverzí v čase

 

Vnímání mobilní reklamy ve vyhledávání

  • 65 % lidí si během studie všimlo reklamy ve vyhledávání
  • mnohem častěji si reklamy všímáme při vyhledávání v obchodě
  • 59 % lidí považuje tuto mobilní reklamu za prospěšnou (není obtěžující, je cílená a relevantní, rychle se načítá)

 

Metodologie výzkumu

Uživatelé zaznamenávali svá mobilní hledání pomocí speciální mobilní aplikace. Jedná se o zahraniční výzkum.

 

Zdroj: Google a Nielsen

 

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>