Kdy objednáváme přes mobil a kdy přes klasické PC

Hodně se mluví o tom, že pro uživatele mobilních telefonů není příliš pohodlné nakupovat přes mobilní telefon. Typické chování je takové, že člověk se při dlouhé chvíli na mobilu podívá na nějaké zboží, zjistí si o něm informace, ale na PC si potom ještě informace ověří a až poté provede objednávku.

Výzkum Seznamu však ukazuje také méně často diskutovaný případ, kdy si člověk o zboží najde veškeré informace pohodlně na počítači, ale vybraný výrobek objedná až když se mu to hodí, rychle pomocí mobilního zařízení.

2013-12-09-nakupni-chovani-Seznam-infografika

 

Zdroj: Newsletter Seznamu

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>