Když neinzerujete v mobilním vyhledávání, přicházíte o 88 % návštěv

Google vytvořil experiment, aby zjistil vztah mezi kliknutím na přirozený výsledek hledání a kliknutím na reklamu té stejné firmy. Jak dopadl?

Experiment byl koncipován tak, že u firem, které inzerovaly v mobilním Googlu, bylo zobrazování reklam na čas vypnuto. Další podmínkou bylo, aby se firma zobrazovala na stejné stránce i v přirozených výsledcích vyhledávání. Výsledkem bylo, že po vypnutí zobrazování reklam z mobilního vyhledávání Googlu přišlo na web firmy o 88 % návštěvníků méně. Jen 12 % z návštěv, které dříve přišly přes placené výsledky nyní přišly přes neplacený odkaz.

Infografika mobilní vyhledávání Google

 

Test byl prováděn na 300 účtech Google AdWords z 12ti odvětví. Firma se musela na stejné klíčové slovo zobrazovat i v přirozených výsledcích vyhledávání hned na první stránce výsledků.

Bude to dostatečný důkaz i pro české inzerenty, aby zobrazovali reklamy v mobilních zařízeních?

 

Zdroj: Google AdWords blog

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+