Konference Mobile Internet Forum 2012 také o mobilní reklamě, marketingu či aplikacích

Konference Mobile Internet Forum 2012 se uskuteční 9. října 2012 v pražském konferenčním centru City. Mezi témata neodmyslitelně patří i mobilní reklama a marketing, ale bude se hovořit i o mobilních aplikacích, obsahu pro mobilní zařízení či datových přenosech.

Konference se bude zabývat tématy napasovanými na české prostředí a částečně zkušenostmi ze zahraničí. Zajímavými konkrétními tématy přednášek jsou např. mobilní SEO či mobilní user experience.

 

Zajímavosti od mobilních operátorů

V úvodu slibuje přednáška Tomáše Mátla z Vodafonu ukázat zajímavé mobilní kampaně, uskutečněné ve spolupráci s mobilními operátory a nastínit, co v mobilním marketingu funguje lépe a co hůře a jaké obecné trendy v této reklamě nás čekají.

 

Aktuální čísla přístupů k mobilnímu internetu za všechny tři mobilní operátory odprezentuje Slavomír Doležal z T-mobile, další přednášející se budou věnovat mobilním platbám na NFC. Nebude opomenuta problematika českého telekomunikačního trhu a příprava na síť nové generace.

 

Třetí blok o mobilním marketingu

Pro nás nejzajímavější bude třetí blok přednášek, který zahájí David Lorenc ze Seznamu, který zajímavě shrne vývoj mobilního marketingu z pohledu pravděpodobně největšího poskytovatele mobilního obsahu v ČR, Jiří Lenk z českého Googlu promluví o specifickém nákupním chování uživatelů mobilních zařízení.

Pavel Ungr z H1.cz se bude zabývat specifiky hledání v mobilních vyhledávačích a poukáže na rozdíly mezi vyhledáváním na mobilu a desktopu. Jakým způsobem lze vylepšit pozice v mobilním vyhledáváním, aneb jak funguje mobilní SEO?

 

Michal Maňák jako user experience specialista Dobrého webu nám ukáže zkušenosti s testováním mobilní aplikace České pošty pro iPhone a Android a řekne nám zjištěné zajímavosti o způsobu používání mobilních telefonů českými uživateli: co je pro ně přirozené a intuitivní a v čem se naopak ztrácejí?

 

Mobilní weby a aplikace

V dalším 40timinutovém bloku bude čas na rychlé představení zástupců důležitých médií s prezentací čísel návštěvnosti svých mobilních webů a aplikací, či sdělení, co v odvětví chystají v blízké budoucnosti – nebude chybět Česká televize či Mafra.

 

Závěrečný 5. blok nese výstižný název „Souboj mobilních platforem“ a od jednotlivých zástupců se dozvíme radosti a strasti programování aplikací pro iOS, Android a Windows Phone.

 

Malý sál konference

Z pohledu mobilního marketingu se velmi nešťastně kryje workshop s případovými studiemi všech tří českých operátorů „Co funguje a co ne v rámci mobilního marketingu„. Ta probíhá v malém sále a bohužel se překrývá s přednáškou Davida Lorence ze Seznamu, na které nelze nebýt. Tady bych přivítal, kdyby se workshop překrýval spíše s jiným tématem, než je právě mobilní marketing.

 

Program konference vypadá velmi slibně a vypadá, že se dozvíme unikátní informace i z pohledu mobilní reklamy, naroubované na české prostředí.

 

 

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+