Location based marketing – cílení podle polohy uživatele

Vytvořili jsme stránku, na které budeme shromažďovat informace o mobilním marketingu, založeném na poloze uživatelů mobilních zařízení, také známém pod pojmem location based marketing.

Právě teď se na ní dozvíte co se pod tímto pojmem skrývá, jak je možné zjistit polohu uživatelů a jak ji využít pro přesnější cílení reklamního sdělení.

Nejznámnější je pravděpodobně zaslání SMS či MMS zprávy pokud se náš potenciální zákazník vyskytuje na místě, blízko kterého máme provozovnu. To ale není jediné použití.

SMS doručená na základě výskytu na určitém místě

SMS doručená na základě výskytu na určitém místě

Popíšeme si také využití služeb, jako je Foursquare, Google places nebo Facebook places.

Zde najdete více o marketingu založeném na poloze uživatele – tzv. geomarketingu.

 

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+