Meziroční nárůst v investicích do mobilní reklamy je celosvětově 82 %

Celosvětově bylo v roce 2012 do mobilního marketingu investováno 8,85 mld USD, zatímco v roce 2011 pouze 4,84 mld USD. To činí nárůst 82,8 %.

Mobilní reklama je populární nejen v Severní Americe (40 % všech celosvětových výdajů), ale i v Asii (dalších 40 %) a v Evropě (cca 20 %). V latinské Americe ani Africe tato reklama negeneruje vysoká čísla, pro nás zajímavá střední Evropa se podílí 1,3 procenty z celkových výdajů. I ve střední Evropě však investice rostly o 69 %.

2013-07-14-narust-svetove-mobilni-reklamy-o-83-procent

 

Zastoupení jednotlivých mobilních inzertních formátů

  • zprávy/messaging 8,5 %
  • vyhledávání/textová reklama 52,8 %
  • displayová reklama/bannery 38,7 %

 

Vyplývá to ze statistik společností IAB (Interactive Bureau US), IAB Europe a IHS.

 

Zdroj: IAB

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>