Na mobilní reklamě nejvíce vydělává Google, s odstupem i Facebook

V roce 2013 mají být celosvětové investice do mobilní reklamy ve výši 15,82 mld. USD, z čehož Googlu připadne nadpoloviční podíl – 8,85 mld. USD.

 

Facebook na druhé příčce si má přijít na 2 mld. USD. V tabulce se můžete podívat na další silné hráče, YP jsou Yellow Pages, tedy jakési Zlaté stránky na americký způsob:

2013-07-06-na-mobilni-reklame-nejvice-vydelava-google-graf

 

 

Zajímavé také je, že letošní investice do mobilní reklamy se téměř zdvojnásobí oproti roku 2012.

 

Zdroj: eMarketer

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+