NFC jako marketingový nástroj ve spojení s Google places

Technologii NFC (Near Field Communication) známe především pro využití k rychlým bezdotykovým platbám pomocí mobilního telefonu. Je možné ji však využít jako marketingový nástroj.

Službu NFC, kterou umožňuje využívat stále více mobilních telefonů, můžeme využít i pro reklamu. Zkoušel to Google, který provozuje službu Google Places, na které umožňuje svým uživatelům hodnotit různá místa, jako např. restaurace. Google tedy vybídl firmy, které měly dobré hodnocení, aby na své provozovny vylepily zvláštní nálepku, obsahující NFC čip a mimo to také QR kód. Uživatelé byli na nálepce vybídnuti, aby přiložili svůj mobilní telefon a zobrazilo se jim hodnocení firmy na Google Places. Uživatelé telefonů, které nedisponují NFC čipem, mohli oskenovat QR kód a zobrazit si tyto informace také.

Reklama měla za cíl přilákat především náhodné kolemjdoucí.

Použití nálepky s NFC čipem na restauraci v Japonsku

Použití nálepky s NFC čipem na restauraci v Japonsku

 

Využití si lze jednoduše představit právě pro restaurace nebo obchody a reklama pomocí NFC může být zajímavá ve chvíli, kdy se technologie NFC rozšíří do více telefonů a povědomí o této bezkontaktní komunikaci se zvýší díky bezkontaktním platbám v obchodech.

 

 

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+