Objem investic do mobilní reklamy neodpovídá času uživatelů strávenému s telefonem

Výzkumná agentura Flurry v USA porovnávala objem prostředků, investovaných do reklamy podle jednotlivých médií (TV, rádio, web…) a čas, který s jednotlivými médii tráví uživatelé.

Největší propast tak výzkum našel u mobilních zařízení: zatímco s nimi trávíme 23% času, do mobilního marketingu jde pouze 1% všech výdajů do reklamy. Mírně podhodnocen byl takto i web; u televize a rádia investice odpovídala strávenému času. Opačný rozdíl byl u tisku, u kterého trávíme pouze 6% času, ale inzerenti do něj investují 29% výdajů na reklamu.

Výdaje na reklamu podle médií v USA

Výdaje na reklamu podle médií vs. kolik času u médií strávíme (v USA)

Tato data platí pro USA, lze se tedy domnívat, že do mobilní reklamy v ČR bude plynout ještě méně prostředků.

Zdroj

 

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>