Pokyny a zásady AdMob – reklamního systému pro mobilní aplikace

Google AdMob je reklamní systém, umožňující publikovat reklamu v mobilních aplikacích, nebo třeba propagovat svoji mobilní aplikaci v aplikacích jiných. Které zásady byste měli znát, než AdMob začnete využívat?

Zde je výčet těch nejdůležitějších, další najdete na stránkách podpory Google AdMob. Vaše reklamy v mobilních aplikacích tak musí splňovat tato kritéria:

Reklamy nelze umísťovat příliš blízko tlačítek a dalších objektů (ani pod ně), na které uživatelé mohou náhodně kliknout během interakce s aplikací.

Reklamy nelze umísťovat na místa, kde by skrývaly část stránky, kterou chtějí uživatelé během typické interakce vidět. Reklamy nelze vkládat na místa, na která uživatelé náhodně kliknou nebo kterých se na obrazovce náhodně dotknou prsty.

Reklamy nelze umísťovat na „slepou“ obrazovku. Vždy musí existovat způsob, jak obrazovku opustit, aniž by bylo nutné kliknout na reklamu (například tlačítko Zpět nebo Nabídka). V opačném případě by měl být uživatel upozorněn, že po kliknutí na tlačítko „Domů“ aplikaci opustí.

V mobilních aplikacích již není možné zobrazovat reklamy AdSense. K tomu je určena pouze platforma AdMob. AdSense pro mobily lze používat na mobilních webových stránkách, ne v aplikacích.

Na jedné mobilní webové stránce je možné použít i více reklam a dokonce je možné kombinovat reklamy Google s reklamami jiných poskytovatelů. Ty však musí být odlišitelné od reklam Google.

Program AdMob disponuje funkcí obnovování reklam v určených intervalech. Reklama tak po určité době bude automaticky vyměněna za jinou.

Logo AdMob

Pro použití AdMob i AdSense je společné: majitel aplikace nebo mobilní webové stránky nesmí nabádat ke klikání na reklamu nebo dokonce někomu něco slibovat za klikání na reklamy.

Dále majitel nesmí sám na reklamy klikat. Google to dokáže zjistit a zablokuje v takovém případě přístup ke všem svým reklamním službám.

Majitelé webů či aplikací také nesmějí reklamy Google zobrazovat na stránkách s obsahem, na který se vztahují cizí autorská práva.

Majitelé stránek nesmí na stránku s reklamou přivádět návštěvníky ze spamovacích emailingových kampaní a dalšími neetickými způsoby.

 

Chcete vědět více? Podívejte se na více informací o reklamním systému AdMob v našem dřívějším článku.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+