Příjmy z mobilní reklamy Googlu a Facebooku rychle rostou

Minulý rok prudce vzrostly výdaje do mobilní reklamy o 105 %, podle výzkumné společnosti eMarketer dojde k růstu i letos, a to o 75 % na celkových 31,45 mld USD.

Google vydělal téměr polovinu všech příjmů z mobilní reklamy, což je mnohem více, než objem času, stráveného na mobilních službách Googlu. Facebook utržil 17,5 % příjmů z mobilní reklamy, ale to i odpovídá objemu času, kteří uživatelé stráví na jeho službách v mobilu. Celkem si tedy Google a Facebook ukousli přes 2/3 všech příjmů z mobilní inzerce.

celosvetove-vydaje-na-mobilni-reklamu

Facebook v mobilní reklamě na vzestupu

V roce 2012 měl Facebook podíl 5,4 % na celkových příjmech z mobilní reklamy, v roce 2013 už 17,5 a letos očekává až 21,7 % podíl. eMarketer předvídá, že razantní nástup Facebooku ubere na tržním podílu i Googlu, a to z 50 % loni na 46,8 % v roce 2014.

zisk-firem-z-mobilni-reklamy
A zůstaňme ještě u Facebooku, abychom si ukázali sílu mobilů: v roce 2012 ze všech příjmů z reklamy Facebooku, pocházelo z mobilních zařízení pouze 11 %. V roce 2013 poměr skočil na 45,1 % a letos se očekává ve výši 63,4 % ve prospěch reklamních příjmů z mobilů.

U Googlu se tato čísla pohybovala na úrovni 23,1 % loni a 33,8 % v roce 2014.

Zdroj

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>