Příklady úspěšných českých SMS kampaní

Případové studie SMS a MMS reklamy, které byly úspěšné u českých operátorů. Obecné reklamní SMS či MMS i lokalizační SMS pro klienty ČSOB, McDonnald’s a Baumax.

Banka ČSOB promovala studentské konto Plus pomocí MMS v síti T-Mobile

  • Cílová skupina: mladší zákazníci s paušálem
  • Obsah sdělení: nabídka konta, odkaz na mobilní stránku s nabídkou, info o možnosti získat bonus 3500 Kč
  • Míra prokliku CTR dosáhla 3,81 %

 

McDonnald’s promoval otevření nové restaurace pomocí lokalizačních SMS v síti O2

  • Cílová skupina: lidé pohybující se v blízkosti restaurace
  • Obsah sdělení: odkaz na mobilní stránku s informací, na té potom bonus – hranolky zdarma
  • Míra prokliku CTR: 23%

 

Baumax promoval prodejní kampaň jednoho svého obchodu

  • Cílová skupina: lidé bydlící v Českých Budějovicíh a okolí
  • Obsah sdělení: slevový kupón formou SMS
  • Přes 3% oslovených skutečně nakoupila. Číslo kupónu navíc umožňovalo velmi přesně změřit efekt kampaně a průměrnou výši útraty.

 

Více o reklamních SMS a MMS na našem webu.

 

Zdroj: Tištěný časopis Strategie, č. 11 z roku 2012, autor: Jana Macková (AMPS)
 
 
Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+