Proč by měly být emaily optimalizované pro mobilní telefony

Emailové zprávy si čte v mobilu údajně 43 % uživatelů a letos se poměr zvýší na 50 %. Přitom 75 % firem údajně neoptimalizuje své emaily pro prohlížení z mobilních zařízení. Uvádí to společnost Email monks, zabývající se rozesílkou emailů.

Jistě, tato čísla platí pro mobilně vyspělejší země, než je Česká republika, ale u nás počet lidí čtoucích emaily na cestách v telefonech také není malý a bude dále růst.

 

Obecně platí, že:

  • Lidé kontrolující elektronickou poštu v mobilu, ji kontrolují nejméně čtyřikrát denně
  • Pouze 3,3 % lidí, kteří si přečtou email v mobilu, si ho otevře ještě na počítači
  • Téměř 97 % emailů si uživatelé otevřou pouze jednou!
  • Mobily jsou nejpoužívanější zařízení pro kontrolu pošty během víkendů
  • Na mobilech čteme častěji poštu ráno a večer

 

Jak optimalizovat emaily pro čtení v mobilních telefonech?

Řešením je používat responzivní design i pro emailové zprávy, stejně jako je využíván pro webové stránky.

Infografika Emailmonks

 

Zdroj: Email monks, Infografika

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>