Promo Volkswagenu Up pomocí QR kódů umístěných na automobilu

V rámci kampaně představení nového vozu Volkswagen Up nechala automobilka projíždět neoznačený prototyp tohoto auta velkými německými městy. Zvláštností bylo, že auto bylo polepeno QR kódy, které po oskenování mobilním telefonem zákazníka převedly na mobilní webovou stránku s fotografiemi nového vozu.

QR kód na Volkswagenu UP

QR kód na Volkswagenu UP

U některých fotoaplikací některých mobilních telefonů je dokonce uživatel při snaze automobil vyfotit automaticky přímo přesměrován na tyto mobilní webstránky.

QR kód směřoval na příkladně optimalizovaný mobilní web

QR kód směřoval na příkladně optimalizovaný mobilní web

Volkswagen přitom není jediná automobilka, která využívá QR kódy k propagaci svých nových modelů. Jedním z dalších je např. Mercedes, který takto své fanoušky napínal při představování nového modelu třídy A.

Mercedes Benz třídy A s QR kódem

Mercedes Benz třídy A s QR kódem

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+