QR kódům už nebude konkurovat Microsoft Tag

Microsoft odpískal podporu tzv. „Microsoft tagů“, tedy kódů, které měly obdobný účel, jako v evropě mnohem rozvinutější QR kódy.

Microsoft tagy jsou barevné čtvercové kódy s trojúhelníkovým vzorem, které po naskenování aplikací v mobilním telefonu, mohly uživateli zobrazit konkrétní webovou stránku.

Výhodou oproti QR kódům byla možnost dodatečně měnit cílovou internetovou adresu URL. Nevýhodou naopak uzavřenost systému. Microsoft tag byl využívaný spíše v USA, kde ho používaly i známé novinové tituly pro zobrazení aktuálnějších informací k novinovému článku.

Microsoft tag končí

Oficiální prohlášení na webu Microsoftu varuje, že služba sice bude dostupná ještě 2 roky, bude ji však spravovat jiný subjekt, kterému ji MS předá. Úsměvné je, že tímto subjektem bude společnost Scanbuy, která je údajně největším poskytovatelem konkurenčních QR kódů.

 

Více o Microsoft tagu jsme publikovali také na stránce představující QR kódy a tagy.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>