Reklama Facebook v mobilních telefonech

Facebook dlouho přemýšlel, jak „zalátat díru“ ve svých příjmech z reklamy, kterou dosud nezobrazoval v mobilních zařízeních. Mohl totiž rozlítit své uživatele, na druhou stranu se ale jeho akcionářům nelíbilo, že ztrácí ohromné peníze v situaci, kdy se k Facebooku v některých zemích začíná připojovat více uživatelů přes mobil, než přes počítač.

Tento týden proto zveřejnil model zobrazování reklamy, který na zeď uživatele facebookové aplikace přidává „sponzorované“ příspěvky. Vypadá to následovně:

Reklama v mobilní aplikaci Facebooku

Reklama v mobilní aplikaci Facebooku

Formát, který se v angličtině nazývá „Sponsored story“ se má kromě mobilní aplikace Facebooku zobrazovat také v počítačové verzi v časové ose příspěvků. Reklama bude označená jako sponzorovaná, ale poměrně nevýrazně.

Facebook se tak rázem dostává mezi velké hráče, zobrazující reklamu v mobilních telefonech. Osobně si tipuji, že je to pouze začátek a Facebook si pro nás do telefonů nachystá i výraznější formáty reklamy.

 

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+