Reklama podle zvuků okolí při telefonování

Mezi hypoteticky další typy mobilního marketingu budeme v budoucnu moci zařadit reklamu, která se bude zobrazovat na základě zvuků v okolí telefonujícího. Tuto technologii kontextové reklamy si nechal patentovat Google.

Jedná se v podstatě o sofistikovanější formu zobrazování reklamy v Gmailu. Když teď píšete ve webovém rozhraní email, automaticky se analyzuje text dopisu a podle kontextu se zobrazují cílená reklamní sdělení. V budoucnu tedy takto bude možné analyzovat obsah (klíčová slova) hovoru nebo zvuky okolí a podle nich přiřazovat reklamu.

A to nemusí být vše, technologie v budoucnu umožní analyzovat i obsah fotografií či videí nahrávaných mobilním telefonem a jim také přiřazovat reklamy.

Cílem je poskytnout uživateli co nejcílenější reklamu a inzerentům co nejúspěšnější reklamní kampaň. Tento kousek však pro Google nebude jednoduché veřejnosti představit. Málokterý uživatel dá souhlas k monitorování svých hovorů, i kdyby se Google tisíckrát dušoval, že je bude vyhodnocovat anonymně a pouze automat.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>