Reklamy v mobilním Facebooku 2x úspěšnější než na desktopu

Podle serveru TechCrunch a výzkumu u čtyř reklamních agentur, zprostředkovávajících reklamu na Facebooku, fungují facebookové mobilní reklamy v news feedu (tedy seznamu zpráv) 2x lépe než v počítačové verzi.

Podle jedné z agentur je proklikovost (CTR) v mobilním news feedu 1,14%, zatímco v počítačovém 0,59%, tedy cca dvojnásobná. Pokud na počítačové verzi k reklamám v seznamu zpráv připočteme i nejběžnější typy reklam po pravé straně stránky na Facebooku a porovnáme ji s reklamou v seznamu zpráv v mobilní verzi (jiné reklamy v mobilu není možné zobrazit), tak se dostaneme na 13krát vyšší proklikovost právě u mobilní verze.

Cena za proklik (CPC) reklam v mobilním news feedu je však mírně vyšší (0,86 USD) než u desktopového news feedu (0,63 USD).

 

Zdroj

 

 

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+