Seznam radí jak vydělat na mobilních uživatelích

Seznam.cz prostřednictvím svého šéfa Smobil.cz (mobilních služeb Seznamu) Davida Lorence radí jak využít mobilní marketing pro získání zákazníků.

 

Shrnutí infografiky od Seznamu o využívání mobilního internetu v ČR

  • 68 % uživalů mobilního internetu ho využívá alespoň jednou denně, 55 % několikrát denně
  • 59 % lidí používá telefon k výběru zboží, 40 % přímo v prodejně
  • 22 % lidí už nakoupilo přes mobil (nejčastěji elektroniku, aplikace, vstupenky, jízdenky, letenky)
  • mobil nejčastěji používáme při čekání, v hromadné dopravě, při dlouhé chvíli v práci nebo ve škole
  • překvapivě málo lidí používá telefon při sledování televize
  • 45 % dotázaných však dohledává dodatečné informace z dalších médií, jako je televize či tisk. Často dohledávají informace o produktu, který viděli v reklamě

 

Reklama v mobilních Novinkách

Obr.: Reklama v mobilních Novinkách

 

Vnímání mobilní reklamy

 

Průměrná míra prokliku CTR na mobilní reklamu je vyšší u uživatelů iPhonů – 1,61 %, majitelé telefonů s Androidem proklikávají v polovině případů – 0,81 %.

Na reklamu cílenou na uživatele iPhonů se doporučuje umístit iPhone nebo logo Apple – proklikovost se tak výrazně zvýší (majitelé iPhonu telefon zbožňují).

 

Infografika Seznamu o využití mobilního internetu

Obr.: Infografika Seznamu o využití mobilního internetu

 

 

Pozadí průzkumu

Výzkumu prostřednictvím internetového dotazníku se v dubnu 2014 účastnilo 824 respondentů.

 

Zdroje:
Blog Seznamu
Prezentace Davida Lorence 

 

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>