Sklik umí cílit i na mobily a tablety

PPC reklamní systém Seznamu Sklik nově umožňuje cílit i na mobilní zařízení. Respektive na „zařízení“ obecně a to hned ve čtyřech variantách:

  • cílení na PC
  • na tablet
  • na mobilní telefon
  • na multimediální zařízení

sklik-cileni-na-mobilni-zarizeni

Zdroj: Sklik.cz

Pokud budete své inzeráty cílit na PC, budou se zobrazovat, pokud uživatel používá plnou verzi operačního systému (Windows, MacOS nebo Linux) a plnou verzi prohlížeče. Pokud systém zařízení nepozná, tak ho automaticky zařadí do této kategorie.

Pokud zatrhnete volbu tablet, bude se inzerát zobrazovat na všech značkách tabletů, dostupných v ČR.
Po volbě „Mobil“ inzeráty uvidí uživatelé mobilních telefonů, ať už používají jakýkoli internetový prohlížeč.
Multimediální zařízení označuje chytré televize a herní konzole.

Pokud budete chtít na každém zařízení zobrazovat jiné texty inzerátů, platit jinou cenu za proklik apod, budete si muset vytvořit separátní kampaň. Pokud Vás však zajímá pouze statistika, můžete si odfiltrovat jen výsledky, kterých dosáhly např. jen tablety.

Zdroj: Sklik

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>