Srovnání reklamy na internetu a v mobilním telefonu

Mobilní reklama má oproti reklamě internetové několik výhod, jako je nepřehlédnutelnost sdělení, nižší cena, osobnější přístup ke sdělením v telefonu, a proto je ideální kampaň na internetu kombinovat právě s reklamou v telefonu.

Mobilní marketing je marketing zaměřený na uživatele mobilních telefonů, což je médium s nejvyšší penetrací na trhu. Přitom lze tuto velkou skupinu uživatelů oslovit s mnohem nižšími náklady než prostřednictvím jiných masových médií.

Uživatel vystavený mobilnímu marketingu bude na reklamu reagovat 5x častěji než u internetového marketingu. Je to tím, že na displej telefonu se obvykle vejde pouze jedno reklamní sdělení a nelze jej přehlédnout.

Reklamu v mobilu je těžké přehlédnout

Reklamu v mobilu je těžké přehlédnout

Výkon reklamy v mobilu je možné měřit stejně jako výkon reklamy internetové, včetně měření návštěvnosti mobilního webu. Stejně tak je možné měření návštěvnosti mobilních aplikací.

Mobilní marketing je údajně až 4x úspěšnější při budování značky (brand buildingu), než internetový marketing.

Propagace značky v mobilním telefonu

Propagace značky v mobilním telefonu

Zatímco v internetovém marketingu se na jedné webové stránce zobrazuje několik bannerů a příp. textových inzerátů, kterými je uživatel přehlcen a dochází tedy k tzv. bannerové slepotě, kdy jednotlivá sdělení už návštěvníkem nejsou vnímána, v mobilním marketingu je situace pro inzerenty mnohem příznivější. V jednu chvíli totiž uživatel vidí na webové stránce, aplikaci či v SMS pouze jeden banner nebo textové sdělení a nemůže ho tedy přehlédnout.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+