
Google, Twitter a Facebook plánují rozšíření nebo zavedení možností, jak propagovat mobilní aplikace ve svých mobilních službách. Podívejme se jak.
Google, Twitter a Facebook plánují rozšíření nebo zavedení možností, jak propagovat mobilní aplikace ve svých mobilních službách. Podívejme se jak.
Chce Facebook konkurovat googlovskému AdMobu? Představil platformu pro inzerci mobilních aplikací v mobilních aplikacích – Facebook Audience Network.
Minulý rok prudce vzrostly výdaje do mobilní reklamy o 105 %, podle výzkumné společnosti eMarketer dojde k růstu i letos, a to o 75 % na celkových 31,45 mld USD.
Google AdMob je reklamní systém, umožňující publikovat reklamu v mobilních aplikacích, nebo třeba propagovat svoji mobilní aplikaci v aplikacích jiných. Které zásady byste měli znát, než AdMob začnete využívat?
Technologie HTML5 umožňuje vytvářet reklamy, které se zobrazují i na displejích mobilních telefonů a tabletů. Obvyklé reklamní bannery, které známe z obrazovek počítačů jsou (byly) vytvářeny pomocí technologie Flash, kterou však mobilní zařízení nedokáží zobrazit.
V současnosti nejrozšířenější bannery, tvořené ve flashi, se nezobrazují v mobilních telefonech a tabletech. Pokud na mobilních zařízeních chceme bannery zobrazovat, musíme tedy použít statické obrázkové bannery, nebo použít technologii HTML5 pro bannery animované. S tvorbou těch druhých nám může…
Přinášíme vám případovou studii, kterou publikoval Google ve spolupráci se Samsungem a týká se propagace telefonu Samsung Galaxy S III prostřednictvím mobilních služeb Googlu v České republice.
Infografika Smart Ad Serveru ukazuje, že brzy budeme číst zpravodajství častěji v mobilu než PC, jestli víc používáme mobilní web nebo aplikace a které druhy mobilní reklamy generují nejvyšší proklikovost.
Google plánuje zásadní změnu v Google AdWords a ve velké míře se to dotkne právě inzerce v mobilních telefonech a tabletech. Jak?