Tag: AdWords

Příjmy z mobilní reklamy Googlu a Facebooku rychle rostou

logo-emarketer

Minulý rok prudce vzrostly výdaje do mobilní reklamy o 105 %, podle výzkumné společnosti eMarketer dojde k růstu i letos, a to o 75 % na celkových 31,45 mld USD.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Pokyny a zásady AdMob – reklamního systému pro mobilní aplikace

Logo AdMob

Google AdMob je reklamní systém, umožňující publikovat reklamu v mobilních aplikacích, nebo třeba propagovat svoji mobilní aplikaci v aplikacích jiných. Které zásady byste měli znát, než AdMob začnete využívat?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

HTML5: mobilní reklama a bannery

Technologie HTML5 umožňuje vytvářet reklamy, které se zobrazují i na displejích mobilních telefonů a tabletů. Obvyklé reklamní bannery, které známe z obrazovek počítačů jsou (byly) vytvářeny pomocí technologie Flash, kterou však mobilní zařízení nedokáží zobrazit.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , ,

Google Webdesigner pro snadnou tvorbu HTML5 bannerů

google-web-designer-logo

V současnosti nejrozšířenější bannery, tvořené ve flashi, se nezobrazují v mobilních telefonech a tabletech. Pokud na mobilních zařízeních chceme bannery zobrazovat, musíme tedy použít statické obrázkové bannery, nebo použít technologii HTML5 pro bannery animované. S tvorbou těch druhých nám může

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Když neinzerujete v mobilním vyhledávání, přicházíte o 88 % návštěv

88procent-prokliku-v-mobilnim-vyhledavani-google

Google vytvořil experiment, aby zjistil vztah mezi kliknutím na přirozený výsledek hledání a kliknutím na reklamu té stejné firmy. Jak dopadl?

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Jak Samsung propagoval Galaxy S III mobilní reklamou Google – případová studie

Příklad banneru v kampani Samsungu

Přinášíme vám případovou studii, kterou publikoval Google ve spolupráci se Samsungem a týká se propagace telefonu Samsung Galaxy S III prostřednictvím mobilních služeb Googlu v České republice.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

Jaké mobilní služby poskytuje Google?

Inzertní služby Googlu v mobilu

Infografika společnosti Wordstream ukazuje snad všechny mobilní služby Googlu, na kterých je možné inzerovat.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , ,

Reklama v mobilním telefonu – vyplatí se i menší firmě?

Obr.: Vyhledávání v mobilním Googlu

Jak může být reklama zobrazená v mobilním telefonu efektivní i pro menší firmu – např. pro restauraci, hotel či obchod. Je snadná a přitom stále velmi málo využívaná. Jak víme, lidé stále více začínají hledat lokální informace přes mobilní telefon.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , , , , ,

Rozšířené kampaně Adwords z pohledu inzerce v mobilech

Google AdWords

Google plánuje zásadní změnu v Google AdWords a ve velké míře se to dotkne právě inzerce v mobilních telefonech a tabletech. Jak?  

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , , , ,

Facebook zatím mobilní inzertní síť na způsob Google AdWords utlumí

Facebook před vstupem na burzu ohlásil, že spustí inzertní síť na způsob Google AdWords či AdMob, která umožní inzerci na mobilních stránkách (internetových stránkách uzpůsobených pro mobilní telefony) a v mobilních aplikacích. A to nejen vlastních, ale i partnerských. Z

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,