Archiv Blogu

Facebook Audience Network pro inzerci v mobilních aplikacích jako AdMob

facebook-audience-network-formaty-reklamy

Chce Facebook konkurovat googlovskému AdMobu? Představil platformu pro inzerci mobilních aplikací v mobilních aplikacích – Facebook Audience Network.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Sklik umí cílit i na mobily a tablety

logo-sklik

PPC reklamní systém Seznamu Sklik nově umožňuje cílit i na mobilní zařízení. Respektive na „zařízení“ obecně a to hned ve čtyřech variantách: cílení na PC na tablet na mobilní telefon na multimediální zařízení

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Příjmy z mobilní reklamy Googlu a Facebooku rychle rostou

logo-emarketer

Minulý rok prudce vzrostly výdaje do mobilní reklamy o 105 %, podle výzkumné společnosti eMarketer dojde k růstu i letos, a to o 75 % na celkových 31,45 mld USD.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Responzivní reklamní jednotky v Google AdSense

Pokud máte responzivní web a na něm reklamu Googlu, můžete využít responzivní reklamy Google AdSense, které se automaticky přizpůsobí zařízení, na kterém web prohlížíte.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

Pokyny a zásady AdMob – reklamního systému pro mobilní aplikace

Logo AdMob

Google AdMob je reklamní systém, umožňující publikovat reklamu v mobilních aplikacích, nebo třeba propagovat svoji mobilní aplikaci v aplikacích jiných. Které zásady byste měli znát, než AdMob začnete využívat?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Ředitel Seznamu Pavel Zima o reklamě na mobilním webu a vývoji mobilních aplikací

Na Lupa.cz vyšel zajímavý rozhovor s ředitelem Seznamu Pavlem Zimou. Dovolili jsme si přetisknout 2 odpovědi z rozhovoru, které se týkají mobilní reklamy. Celé interview si můžete přečíst zde.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

HTML5: mobilní reklama a bannery

Technologie HTML5 umožňuje vytvářet reklamy, které se zobrazují i na displejích mobilních telefonů a tabletů. Obvyklé reklamní bannery, které známe z obrazovek počítačů jsou (byly) vytvářeny pomocí technologie Flash, kterou však mobilní zařízení nedokáží zobrazit.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , ,

Google Webdesigner pro snadnou tvorbu HTML5 bannerů

google-web-designer-logo

V současnosti nejrozšířenější bannery, tvořené ve flashi, se nezobrazují v mobilních telefonech a tabletech. Pokud na mobilních zařízeních chceme bannery zobrazovat, musíme tedy použít statické obrázkové bannery, nebo použít technologii HTML5 pro bannery animované. S tvorbou těch druhých nám může

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Seznam na mobilech nabídne reklamní formát pro stažení aplikace

AppKlik

Seznam nabídne nový reklamní formát, cílený na své mobilní uživatele. Ten umožní snadné stahování mobilních aplikací.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Meziroční nárůst v investicích do mobilní reklamy je celosvětově 82 %

Celosvětově bylo v roce 2012 do mobilního marketingu investováno 8,85 mld USD, zatímco v roce 2011 pouze 4,84 mld USD. To činí nárůst 82,8 %.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+