Tag: Facebook

Sociální sítě prostě používáme hlavně v mobilu

Sociální sítě na mobilních zařízeních

Většinu sociálních sítí navštěvujeme z mobilního telefonu, to už víme. Ale jak moc? Jak jsou propojeny sociální sítě a mobilní telefony? Podívejte se kolik procent času strávíme na sociálních sítích na mobilních zařízeních a kolik na desktopech (počítačích).

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , ,

Mobilní Facebook plný novinek

Cílení podle typu mobilu na Facebooku

Facebook nám tento týden nadělil spoustu novinek kolem mobilního marketingu: cílení na uživatele podle typu telefonu nebo operačního systému, správu facebookové reklamy přímo z mobilu, rekordní příjmy z mobilů, reklama na Instagramu a nákupy ze sponzorovaných příspěvků.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

Facebook představí samospouštěnou videoreklamu v mobilech

logo-facebook

Video, které se automaticky spustí při prohlížení příspěvků, nás už brzy čeká v mobilní aplikaci Facebooku.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Reklama na mobilní aplikace podle Googlu, Twitteru a Facebooku

google-inzerce-aplikace-ve-vyhledavani-na-mobilu

Google, Twitter a Facebook plánují rozšíření nebo zavedení možností, jak propagovat mobilní aplikace ve svých mobilních službách. Podívejme se jak.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Facebook Audience Network pro inzerci v mobilních aplikacích jako AdMob

facebook-audience-network-formaty-reklamy

Chce Facebook konkurovat googlovskému AdMobu? Představil platformu pro inzerci mobilních aplikací v mobilních aplikacích – Facebook Audience Network.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Příjmy z mobilní reklamy Googlu a Facebooku rychle rostou

logo-emarketer

Minulý rok prudce vzrostly výdaje do mobilní reklamy o 105 %, podle výzkumné společnosti eMarketer dojde k růstu i letos, a to o 75 % na celkových 31,45 mld USD.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Mobilní uživatelé stráví v mobilních aplikacích 86 % času

Mobilní uživatelé stráví v mobilních aplikacích 86 % času, z toho 32 % hraním her a 17 % na Facebooku.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , ,

A/B testování mobilních aplikací

A/B testování webových stránek je běžná praxe, věděli jste však, že je takto možné testovat i mobilní aplikace?

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , ,

Facebook plánuje reklamu nabádající k znovupoužití už nainstalovaných mobilních aplikací

Představili jste mobilní akci, kterou si vaši zákazníci i stáhli do mobilu, ale po čase ji přestali používat? Facebook vám nabídne využít reklamu, která se těmto uživatelům zobrazí v mobilu a vybídne je k opětovnému použití aplikace.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Na sociální sítě přistupujeme převážně přes mobilní telefony

Společnost ComScore zveřejnila statistiku přístupů na sociální sítě a porovnala, na které z nich chodíme přes počítač a na které přes mobilní telefon.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,