Archiv pro štítek: Facebook

Na mobilní reklamě nejvíce vydělává Google, s odstupem i Facebook

V roce 2013 mají být celosvětové investice do mobilní reklamy ve výši 15,82 mld. USD, z čehož Googlu připadne nadpoloviční podíl – 8,85 mld. USD.   Facebook na druhé příčce si má přijít na 2 mld. USD. V tabulce se

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Inteligentní plakát s NFC a QR kódy

Inteligentní plakát Esprit

Inteligentní plakát, též nazývaný jako chytrý plakát, smart poster či NFC plakát je plakát či nálepka, kterou zákazníkovi umožňíme zjednodušení nějaké interakce s námi – stát se fanouškem naší facebookové stránky, zobrazit akční nabídku na našem webu, stáhnout slevový kupon,

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,

Facebook zatím mobilní inzertní síť na způsob Google AdWords utlumí

Facebook před vstupem na burzu ohlásil, že spustí inzertní síť na způsob Google AdWords či AdMob, která umožní inzerci na mobilních stránkách (internetových stránkách uzpůsobených pro mobilní telefony) a v mobilních aplikacích. A to nejen vlastních, ale i partnerských. Z

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Facebook testuje mobilní reklamu pro vývojáře mobilních aplikací

V mobilní aplikaci Facebooku pravděpodobně budeme v budoucnu vídat reklamu na mobilní aplikace – Mobile Ads for Apps. Právě tu v současnosti Facebook testuje.

Označeno v Mobilní aplikace, Ostatní Označeno s: ,

Reklamy v mobilním Facebooku 2x úspěšnější než na desktopu

Podle serveru TechCrunch a výzkumu u čtyř reklamních agentur, zprostředkovávajících reklamu na Facebooku, fungují facebookové mobilní reklamy v news feedu (tedy seznamu zpráv) 2x lépe než v počítačové verzi.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

V Číně se na internet více uživatelů připojuje z mobilu než z PC

Celosvětově nadpoloviční většina všech uživatelů Facebooku a Twitteru se k těmto službám připojuje z mobilního telefonu oproti standardnímu počítači. O tom víme už pár týdnů. V Číně se však přes mobil připojuje nadpoloviční většina všech uživatelů nejen k těmto službám,

Označeno v Mobilní telefony, Ostatní Označeno s: , , , , ,

Reklama Facebook v mobilních telefonech

Facebook dlouho přemýšlel, jak „zalátat díru“ ve svých příjmech z reklamy, kterou dosud nezobrazoval v mobilních zařízeních. Mohl totiž rozlítit své uživatele, na druhou stranu se ale jeho akcionářům nelíbilo, že ztrácí ohromné peníze v situaci, kdy se k Facebooku

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Facebook zavede reklamu v aplikaci pro mobily a na mobilním webu

Polovina ze současných 850mil. uživatelů Facebooku na něj přistupuje z mobilního telefonu, kde ale Facebook nezobrazuje reklamu a utíká mu tak podstatná část potenciálních příjmů.

Označeno v Mobilní aplikace, Ostatní Označeno s: , ,