Archiv Blogu

Možnosti mobilní reklamy podle Googlu – video

Podívejte se na přehled možností inzerce v mobilních zařízeních podle Google. Uvidíte způsoby cílení, jako jsou Click to web, Click to call, Click to download, Click to calendar, Click to social, možnosti inzerce v mobilním Youtube, interaktivní mobilní formáty, interstitial, obrázkové

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , ,

Reklama podle zvuků okolí při telefonování

Mezi hypoteticky další typy mobilního marketingu budeme v budoucnu moci zařadit reklamu, která se bude zobrazovat na základě zvuků v okolí telefonujícího. Tuto technologii kontextové reklamy si nechal patentovat Google.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Že s QR kódy není zábava?

O tom, že s QR kódy může být i legrace se snaží přesvědčit anglicky psaný web www.wtfqrcodes.com. Na něm najdete fotografie zajímavých QR kódů, a to jak nevšedně umístěných, tak vytvořených ze zvláštních materiálů nebo jinak legračně vyvedených.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: ,

Promo Volkswagenu Up pomocí QR kódů umístěných na automobilu

V rámci kampaně představení nového vozu Volkswagen Up nechala automobilka projíždět neoznačený prototyp tohoto auta velkými německými městy. Zvláštností bylo, že auto bylo polepeno QR kódy, které po oskenování mobilním telefonem zákazníka převedly na mobilní webovou stránku s fotografiemi nového

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: ,

Přes čtvrtinu všech fotografií na světě je pořízených smartphonem

27% fotografií v loňském roce bylo vytvořeno chytrými mobilními telefony, což je o 10% více než loni. Fotografií pořízených klasickým fotoaparátem bylo 44%, v předchozím roce 52%.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+