Tag: geolokace

Co je iBeacon?

ibeacon1

Technologie prosazovaná společností Apple vysílá informaci k mobilnímu telefonu pomocí Bluetooth. Často bývá porovnávána s technologií NFC – ta funguje pouze na vzdálenost několika málo jednotek centimetrů, kdežto iBeacon funguje až na vzdálenost desítek metrů.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Aktuální data z mobilního Seznamu

smobil-logo

Dnes na konferenci SeznamDay David Lorenc ze Seznam.cz prezentoval aktuální čísla o uživatelích mobilních služeb Seznamu.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

Reklama v mobilním telefonu – vyplatí se i menší firmě?

Obr.: Vyhledávání v mobilním Googlu

Jak může být reklama zobrazená v mobilním telefonu efektivní i pro menší firmu – např. pro restauraci, hotel či obchod. Je snadná a přitom stále velmi málo využívaná. Jak víme, lidé stále více začínají hledat lokální informace přes mobilní telefon.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , , , , ,

Jak využít mobilní marketing pro kamenný obchod?

Zipcar - lokální marketing

Zaujmout uživatele v místě vaší firmy může znamenat, že u vás pravděpodobně nakoupí. Pokud máte kamennou prodejnu, zákazníci vás budou hledat. Jak jim v tom pomoci? Podívejte se na příklady ze zahraničí.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , ,

Příklady úspěšných českých SMS kampaní

Případové studie SMS a MMS reklamy, které byly úspěšné u českých operátorů. Obecné reklamní SMS či MMS i lokalizační SMS pro klienty ČSOB, McDonnald’s a Baumax.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Využití mobilních webů firem podle průzkumu Googlu

K čemu lidé využívají internetové stránky FIREM, optimalizované pro mobilní telefony, jaké na ně kladou požadavky a co na stránkách chtějí dělat? Google zveřejnil výsledky průzkumu o mobilních webových stránkách, provedeném v USA na vzorku 1088 lidí.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony, Ostatní Označeno s: , , , , , , ,

Infografika: Jak lidé využívají mobilní stránky v telefonech k nákupu?

Podle studie společnosti Monetate vznikla infografika o způsobu využívání mobilních stránek v telefonech. Ačkoli se studie zabývá situací ve Spojených státech, některé procentuální výsledky snad můžeme zobecnit a vztáhnout i na Českou republiku.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , ,

Jaké volit texty zpráv u SMS kampaní?

Jak vytvořit text reklamní SMS zprávy, jak zmiňovat slevy a akční nabídky, jak zdůraznit výzvu k akci, jako je telefonát či proklik na web tak, aby byla SMS marketingová kampaň úspěšná?

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Jak a kdy prohlížeme mobilní weby na telefonech?

Uživatelé mobilních telefonů na nich vyhledávají jiným způsobem, než na počítači. Psaní jakéhokoli dotazu na telefonu je mnohem náročnější než prostřednictvím klávesnice. Proto majitelé mobilů hledají spíše ve chvílích, kdy potřebují něco narychlo zjistit a to především ve vztahu k

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , ,

Seznam prozrazuje zajímavosti o svých mobilních aplikacích

Lukáš Pulda, Senior product manager seznamáckého Smobil.cz prozrazuje zajímavosti o mobilních aplikacích Seznamu. Vyzpovídala ho Dotekomania (Mobilmania.cz) ve svém videorozhovoru.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , ,