Archiv pro štítek: geolokace

Robbie Douek (Google) na IAC 2012: lokální vyhledávání nabývá na důležitosti

Robbie Douek z Google na dubnové konferenci IAC 2012 přesvědčoval, že lokální hledání nabývá na důležitosti. Už teď je prý celá třetina vyhledávání na Googlu přes mobilní telefony lokálního charakteru.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: ,

NFC jako marketingový nástroj ve spojení s Google places

Technologii NFC (Near Field Communication) známe především pro využití k rychlým bezdotykovým platbám pomocí mobilního telefonu. Je možné ji však využít jako marketingový nástroj.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Location based marketing – cílení podle polohy uživatele

Vytvořili jsme stránku, na které budeme shromažďovat informace o mobilním marketingu, založeném na poloze uživatelů mobilních zařízení, také známém pod pojmem location based marketing.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , ,

IAC 2011: Mobil je všude s námi – Tereza Hubičková (Telefonica O2)

Blíží se konání dalšího ročníku konference IAC, a proto jsem sáhnul do svých poznámek z té loňské. Tereza Hubičková z O2 zde prezentovala možnosti inzerce na mobilních telefonech operátora O2 a přestože jsou data z dubna 2011, informace jsou většinou

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,