Tag: Google

Reklama na mobilní aplikace podle Googlu, Twitteru a Facebooku

google-inzerce-aplikace-ve-vyhledavani-na-mobilu

Google, Twitter a Facebook plánují rozšíření nebo zavedení možností, jak propagovat mobilní aplikace ve svých mobilních službách. Podívejme se jak.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Příjmy z mobilní reklamy Googlu a Facebooku rychle rostou

logo-emarketer

Minulý rok prudce vzrostly výdaje do mobilní reklamy o 105 %, podle výzkumné společnosti eMarketer dojde k růstu i letos, a to o 75 % na celkových 31,45 mld USD.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Responzivní reklamní jednotky v Google AdSense

Pokud máte responzivní web a na něm reklamu Googlu, můžete využít responzivní reklamy Google AdSense, které se automaticky přizpůsobí zařízení, na kterém web prohlížíte.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

Chování majitelů smartphonů podle Googlu: Our mobile planet

logo-our-mobile-planet

Z obsáhlé studie Googlu – Our mobile planet za rok 2013 vybírám tato data, která mně připadají zajímavá z pohledu chování českých uživatelů chytrých telefonů v návaznosti na nákupy a marketing.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Pokyny a zásady AdMob – reklamního systému pro mobilní aplikace

Logo AdMob

Google AdMob je reklamní systém, umožňující publikovat reklamu v mobilních aplikacích, nebo třeba propagovat svoji mobilní aplikaci v aplikacích jiných. Které zásady byste měli znát, než AdMob začnete využívat?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Google Webdesigner pro snadnou tvorbu HTML5 bannerů

google-web-designer-logo

V současnosti nejrozšířenější bannery, tvořené ve flashi, se nezobrazují v mobilních telefonech a tabletech. Pokud na mobilních zařízeních chceme bannery zobrazovat, musíme tedy použít statické obrázkové bannery, nebo použít technologii HTML5 pro bannery animované. S tvorbou těch druhých nám může

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

96 % nejlépe vydělávajících aplikací je zdarma

Google Play

96 ze stovky nejlépe vydělávajících mobilních aplikací v Google Play není zpoplatněná pro prvotní stažení.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , ,

Když neinzerujete v mobilním vyhledávání, přicházíte o 88 % návštěv

88procent-prokliku-v-mobilnim-vyhledavani-google

Google vytvořil experiment, aby zjistil vztah mezi kliknutím na přirozený výsledek hledání a kliknutím na reklamu té stejné firmy. Jak dopadl?

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Na mobilní reklamě nejvíce vydělává Google, s odstupem i Facebook

V roce 2013 mají být celosvětové investice do mobilní reklamy ve výši 15,82 mld. USD, z čehož Googlu připadne nadpoloviční podíl – 8,85 mld. USD.   Facebook na druhé příčce si má přijít na 2 mld. USD. V tabulce se

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Jaké konverze vyvolává mobilní vyhledávání?

Mobilní vyhledávání

Google společně s agenturou Nielsen analyzoval 6000 mobilních vyhledávání, aby poznal k jakým konverzím typu zahájení telefonátu, návštěva obchodu, nákup na jiném zařízení… po nich dochází.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,