Archiv pro štítek: inspirace

70 % telefonů, které prodá Alza.cz, jsou chytré

logo_alza

Alza.cz zveřejnila čísla prodejů chytrých mobilních telefonů a tvoří 70 % prodejů kusově a 80 % obratově. Přitom se očekává, že obratově se letos smartphony dostanou až na 90 % všech prodejů telefonů.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Responzivní reklamní jednotky v Google AdSense

Pokud máte responzivní web a na něm reklamu Googlu, můžete využít responzivní reklamy Google AdSense, které se automaticky přizpůsobí zařízení, na kterém web prohlížíte.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

Jak se vydělává na mobilních aplikacích v Evropské unii?

Agentura Gigaom se ve svém výzkumu věnovala především odhadům počtu vývojářů mobilních aplikací v EU a tak vězte, že jejich počet se podle odhadů zvýší z 1 mil. v roce 2013 na 2,8 mil v roce 2018. Nás ale zaujala

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , ,

Jak se v ČR nakupuje přes mobilní telefony podle Tapomatu

logo-tapomat

Tapomat, zveřejnil zajímavou infografiku, pojednávající o nákupním chování uživatelů mobilních telefonů v ČR.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,

Co je iBeacon?

ibeacon1

Technologie prosazovaná společností Apple vysílá informaci k mobilnímu telefonu pomocí Bluetooth. Často bývá porovnávána s technologií NFC – ta funguje pouze na vzdálenost několika málo jednotek centimetrů, kdežto iBeacon funguje až na vzdálenost desítek metrů.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Chování majitelů smartphonů podle Googlu: Our mobile planet

logo-our-mobile-planet

Z obsáhlé studie Googlu – Our mobile planet za rok 2013 vybírám tato data, která mně připadají zajímavá z pohledu chování českých uživatelů chytrých telefonů v návaznosti na nákupy a marketing.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

A/B testování mobilních aplikací

A/B testování webových stránek je běžná praxe, věděli jste však, že je takto možné testovat i mobilní aplikace?

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , ,

Ředitel Seznamu Pavel Zima o reklamě na mobilním webu a vývoji mobilních aplikací

Na Lupa.cz vyšel zajímavý rozhovor s ředitelem Seznamu Pavlem Zimou. Dovolili jsme si přetisknout 2 odpovědi z rozhovoru, které se týkají mobilní reklamy. Celé interview si můžete přečíst zde.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

HTML5: mobilní reklama a bannery

Technologie HTML5 umožňuje vytvářet reklamy, které se zobrazují i na displejích mobilních telefonů a tabletů. Obvyklé reklamní bannery, které známe z obrazovek počítačů jsou (byly) vytvářeny pomocí technologie Flash, kterou však mobilní zařízení nedokáží zobrazit.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , ,

Kdy objednáváme přes mobil a kdy přes klasické PC

vyber-v-pc-nakup-v-mobilu

Hodně se mluví o tom, že pro uživatele mobilních telefonů není příliš pohodlné nakupovat přes mobilní telefon. Typické chování je takové, že člověk se při dlouhé chvíli na mobilu podívá na nějaké zboží, zjistí si o něm informace, ale na

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , ,