Tag: internetová reklama

HTML5: mobilní reklama a bannery

Technologie HTML5 umožňuje vytvářet reklamy, které se zobrazují i na displejích mobilních telefonů a tabletů. Obvyklé reklamní bannery, které známe z obrazovek počítačů jsou (byly) vytvářeny pomocí technologie Flash, kterou však mobilní zařízení nedokáží zobrazit.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , ,

Reklama v mobilním telefonu – vyplatí se i menší firmě?

Obr.: Vyhledávání v mobilním Googlu

Jak může být reklama zobrazená v mobilním telefonu efektivní i pro menší firmu – např. pro restauraci, hotel či obchod. Je snadná a přitom stále velmi málo využívaná. Jak víme, lidé stále více začínají hledat lokální informace přes mobilní telefon.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , , , , ,

SPIR očekává růst mobilní reklamy v ČR v roce 2012 o 60%

SPIR, tedy Sdružení pro internetovou reklamu, získalo data od všech tří českých mobilních operátorů a vytvořilo přehled investic do mobilní reklamy v roce 2011 i predikci pro rok 2012. Z těch potom vyplývá, že výkon mobilní reklamy v roce 2012

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , ,

Objem investic do mobilní reklamy neodpovídá času uživatelů strávenému s telefonem

Výzkumná agentura Flurry v USA porovnávala objem prostředků, investovaných do reklamy podle jednotlivých médií (TV, rádio, web…) a čas, který s jednotlivými médii tráví uživatelé.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Ceny reklamy v mobilních telefonech

Pro porovnání inzerce na mobilních telefonech jsme vybrali formáty třech nejvýznamnějších serverů – Seznam, Centrum a iDnes na českém internetu, které mají webové stránky optimalizované pro prohlížení z mobilního telefonu a nabízejí na nich možnost zobrazení reklamy.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , ,

Srovnání reklamy na internetu a v mobilním telefonu

Mobilní reklama má oproti reklamě internetové několik výhod, jako je nepřehlédnutelnost sdělení, nižší cena, osobnější přístup ke sdělením v telefonu, a proto je ideální kampaň na internetu kombinovat právě s reklamou v telefonu.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,