
Na Slovensku se za stejný rok prodalo 133 tis. tabletů a celkově v prodeji došlo k 200 % nárůstu (v ČR 237 %, na Slovensku 153 %).
Google plánuje zásadní změnu v Google AdWords a ve velké míře se to dotkne právě inzerce v mobilních telefonech a tabletech. Jak?
O nákupech přes tablety či mobilní telefony se zatím mluví opatrně jako o hudbě budoucnosti. Časopisu Marketing&Media však největší české internetové obchody poskytly zajímavé statistiky o mobilních nákupech na konci roku.
Vzhledem k tomu, že telefony a tablety Apple jsou obvykle dražší než mobilní zařízení běžící na operačním systému Android, lze logicky vyvodit, že jejich majitelé jsou movitější. Co na to ale říká výzkum?
Počty aktivací mobilních zařízení s Androidem a iOS (iPhone a iPad) překonaly počty aktivací počítačů s Windows 7.
Petr Houzar z českého Vodafone se na konferenci IAC, konané v polovině dubna 2012 v Praze svěřil nejen s poměrem prodeje chytrých telefonů a tabletů. Nám navíc poskytl dodatečné informace a upřesnění.
Každý 5. Američan vlastní tablet. To ukázala studie společnosti Pew Internet. Dalších 19% potom má čtečku elektronických knih. Průzkum proběhl na vzorku 2.000 dospělých obyvatel USA.
David Lorenc ze Seznamu se s námi podělil o zajímavá čísla projektu Seznam na mobil – počtech služeb a aplikací, využívaných návštěvníky Seznamu přes mobilní zařízení, jejich návštěvnost a počty zobrazených stránek.
To prozradil výzkum Media projekt, který se dotazoval náhodných respondentů. Mediaprojekt je zaměřený především na čtenost tisku, proto se i výzkum zabýval otázkou, co majitelé tabletů na svých přístrojích nejčastěji čtou:
Zajímavá čísla zvěřejnila agentura Somo. Podle ní má ze stovky největších britských eshopů celých 80 mobilní webové stránky. To je poměrně vysoké číslo, ale mohlo by být ještě vyšší zejména proto, že penetrace chytrých mobilních telefonů se v Británii blíží…