Archiv Blogu

Mobilní Facebook plný novinek

Cílení podle typu mobilu na Facebooku

Facebook nám tento týden nadělil spoustu novinek kolem mobilního marketingu: cílení na uživatele podle typu telefonu nebo operačního systému, správu facebookové reklamy přímo z mobilu, rekordní příjmy z mobilů, reklama na Instagramu a nákupy ze sponzorovaných příspěvků.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

Co je iBeacon?

ibeacon1

Technologie prosazovaná společností Apple vysílá informaci k mobilnímu telefonu pomocí Bluetooth. Často bývá porovnávána s technologií NFC – ta funguje pouze na vzdálenost několika málo jednotek centimetrů, kdežto iBeacon funguje až na vzdálenost desítek metrů.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Reklama v mobilní aplikaci Skype už i v ČR

reklama-v-mobilni-aplikaci-skype

Microsoft umožňuje inzerovat v mobilní aplikaci Skype. Podle něj 24% všech volání na Skypu probíhá přes mobilní telefony a je zde tedy velký potenciál. Navíc ročně vzroste počet mobilních uživatelů Skype o 100%.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Rozdíl mezi uživateli iOS a Androidem z pohledu příjmů domácností

Vzhledem k tomu, že telefony a tablety Apple jsou obvykle dražší než mobilní zařízení běžící na operačním systému Android, lze logicky vyvodit, že jejich majitelé jsou movitější. Co na to ale říká výzkum?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , ,

iPhone 5 má displej s jiným poměrem rozlišení než dříve. Co to znamená pro vývojáře aplikací?

U platformy Android se vývojáři museli potýkat s tím, že telefony běžící na této platformě mají různé velikosti a rozlišení displeje a vývoj aplikací tomu museli podřídit. Naopak iPhone měl stejný poměr stran a velikost displeje hned od jeho prvního

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony Označeno s: , ,

Chytrých telefonů bylo aktivováno více než Windows 7

Počty aktivací mobilních zařízení s Androidem a iOS (iPhone a iPad) překonaly počty aktivací počítačů s Windows 7.

Označeno v Mobilní telefony, Ostatní, Tablety Označeno s: , , , , ,

Případová studie Googlu a Vodafonu v AdMob ke kampani na mobilních zařízeních

Vodafone se podělil s výsledky vánoční mobilní kampaně „Velikonoční ošatka“, kterou spustil ve spolupráci s mediální agenturou OMD a společností Google. Kampaň běžela i v mobilních zařízeních a na tuto část se zaměříme.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , , , , ,

Vodafone: až 80% prodávaných telefonů v ČR jsou smartphony, jejich podíl už je pětinový (aktualizováno)

Petr Houzar z českého Vodafone se na konferenci IAC, konané v polovině dubna 2012 v Praze svěřil nejen s poměrem prodeje chytrých telefonů a tabletů. Nám navíc poskytl dodatečné informace a upřesnění.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , , , , , , , ,

Twitter bude zobrazovat reklamní Promoted tweets v mobilní aplikaci

55% uživatelů Twitteru na něj přistupuje z mobilních zařízení a společnost by tak ráda i zde vydělávala na zobrazování reklamních tvítů, v originále tzv. „Promoted Tweets“.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Zajímavá čísla o mobilních uživatelích Seznamu

David Lorenc ze Seznamu se s námi podělil o zajímavá čísla projektu Seznam na mobil – počtech služeb a aplikací, využívaných návštěvníky Seznamu přes mobilní zařízení, jejich návštěvnost a počty zobrazených stránek.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony, Ostatní, Tablety Označeno s: , , , , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+