Archiv Blogu

Jak na úspěšný marketing s QR kódy?

QR kód pro použití v mobilní reklamě

O QR kódech se už nemluví tak často, jako dříve. Ačkoli se jedná o zajímavou službu, tak aby ji uživatel chytrého telefonu mohl používat, musí si nainstalovat aplikaci – čtečku QR kódů – a to může být pro neznalé přílišná

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Mobilní Facebook plný novinek

Cílení podle typu mobilu na Facebooku

Facebook nám tento týden nadělil spoustu novinek kolem mobilního marketingu: cílení na uživatele podle typu telefonu nebo operačního systému, správu facebookové reklamy přímo z mobilu, rekordní příjmy z mobilů, reklama na Instagramu a nákupy ze sponzorovaných příspěvků.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

Mobilní trendy na rok 2014 podle Mary Meeker

Z prezentace Mary Meeker s internetovými trendy pro rok 2014 jsme vybrali ty, které se týkají mobilních zařízení.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Facebook představí samospouštěnou videoreklamu v mobilech

logo-facebook

Video, které se automaticky spustí při prohlížení příspěvků, nás už brzy čeká v mobilní aplikaci Facebooku.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Reklama na mobilní aplikace podle Googlu, Twitteru a Facebooku

google-inzerce-aplikace-ve-vyhledavani-na-mobilu

Google, Twitter a Facebook plánují rozšíření nebo zavedení možností, jak propagovat mobilní aplikace ve svých mobilních službách. Podívejme se jak.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

80 % příjmů z reklamy Twitteru přichází z mobilních zařízení

logo-twitter

4/5 návštěvníků Twitteru se přihlašují i z mobilních zařízení

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , ,

Facebook Audience Network pro inzerci v mobilních aplikacích jako AdMob

facebook-audience-network-formaty-reklamy

Chce Facebook konkurovat googlovskému AdMobu? Představil platformu pro inzerci mobilních aplikací v mobilních aplikacích – Facebook Audience Network.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Sklik umí cílit i na mobily a tablety

logo-sklik

PPC reklamní systém Seznamu Sklik nově umožňuje cílit i na mobilní zařízení. Respektive na „zařízení“ obecně a to hned ve čtyřech variantách: cílení na PC na tablet na mobilní telefon na multimediální zařízení

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Placených mobilních aplikací je stále méně, vítězí model freemium

logo-forbes

Vyvíjíte aplikace, za které si necháváte platit hned při stažení, nebo je dáváte ke stažení zdarma a necháte si platit až za rozšíření, nové funkce, odstranění reklamy apod.?

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , ,

Příjmy z mobilní reklamy Googlu a Facebooku rychle rostou

logo-emarketer

Minulý rok prudce vzrostly výdaje do mobilní reklamy o 105 %, podle výzkumné společnosti eMarketer dojde k růstu i letos, a to o 75 % na celkových 31,45 mld USD.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+