Archiv pro štítek: mobilní reklama

Responzivní reklamní jednotky v Google AdSense

Pokud máte responzivní web a na něm reklamu Googlu, můžete využít responzivní reklamy Google AdSense, které se automaticky přizpůsobí zařízení, na kterém web prohlížíte.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

Co je iBeacon?

ibeacon1

Technologie prosazovaná společností Apple vysílá informaci k mobilnímu telefonu pomocí Bluetooth. Často bývá porovnávána s technologií NFC – ta funguje pouze na vzdálenost několika málo jednotek centimetrů, kdežto iBeacon funguje až na vzdálenost desítek metrů.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Chování majitelů smartphonů podle Googlu: Our mobile planet

logo-our-mobile-planet

Z obsáhlé studie Googlu – Our mobile planet za rok 2013 vybírám tato data, která mně připadají zajímavá z pohledu chování českých uživatelů chytrých telefonů v návaznosti na nákupy a marketing.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Pokyny a zásady AdMob – reklamního systému pro mobilní aplikace

Logo AdMob

Google AdMob je reklamní systém, umožňující publikovat reklamu v mobilních aplikacích, nebo třeba propagovat svoji mobilní aplikaci v aplikacích jiných. Které zásady byste měli znát, než AdMob začnete využívat?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Ředitel Seznamu Pavel Zima o reklamě na mobilním webu a vývoji mobilních aplikací

Na Lupa.cz vyšel zajímavý rozhovor s ředitelem Seznamu Pavlem Zimou. Dovolili jsme si přetisknout 2 odpovědi z rozhovoru, které se týkají mobilní reklamy. Celé interview si můžete přečíst zde.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

HTML5: mobilní reklama a bannery

Technologie HTML5 umožňuje vytvářet reklamy, které se zobrazují i na displejích mobilních telefonů a tabletů. Obvyklé reklamní bannery, které známe z obrazovek počítačů jsou (byly) vytvářeny pomocí technologie Flash, kterou však mobilní zařízení nedokáží zobrazit.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , ,

Google Webdesigner pro snadnou tvorbu HTML5 bannerů

google-web-designer-logo

V současnosti nejrozšířenější bannery, tvořené ve flashi, se nezobrazují v mobilních telefonech a tabletech. Pokud na mobilních zařízeních chceme bannery zobrazovat, musíme tedy použít statické obrázkové bannery, nebo použít technologii HTML5 pro bannery animované. S tvorbou těch druhých nám může

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Facebook plánuje reklamu nabádající k znovupoužití už nainstalovaných mobilních aplikací

Představili jste mobilní akci, kterou si vaši zákazníci i stáhli do mobilu, ale po čase ji přestali používat? Facebook vám nabídne využít reklamu, která se těmto uživatelům zobrazí v mobilu a vybídne je k opětovnému použití aplikace.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Seznam na mobilech nabídne reklamní formát pro stažení aplikace

AppKlik

Seznam nabídne nový reklamní formát, cílený na své mobilní uživatele. Ten umožní snadné stahování mobilních aplikací.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,

QR kódům už nebude konkurovat Microsoft Tag

Microsoft tag končí

Microsoft odpískal podporu tzv. „Microsoft tagů“, tedy kódů, které měly obdobný účel, jako v evropě mnohem rozvinutější QR kódy.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,