Archiv Blogu

Jak na úspěšný marketing s QR kódy?

QR kód pro použití v mobilní reklamě

O QR kódech se už nemluví tak často, jako dříve. Ačkoli se jedná o zajímavou službu, tak aby ji uživatel chytrého telefonu mohl používat, musí si nainstalovat aplikaci – čtečku QR kódů – a to může být pro neznalé přílišná

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Mobilní Facebook plný novinek

Cílení podle typu mobilu na Facebooku

Facebook nám tento týden nadělil spoustu novinek kolem mobilního marketingu: cílení na uživatele podle typu telefonu nebo operačního systému, správu facebookové reklamy přímo z mobilu, rekordní příjmy z mobilů, reklama na Instagramu a nákupy ze sponzorovaných příspěvků.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

Mobilní trendy na rok 2014 podle Mary Meeker

Z prezentace Mary Meeker s internetovými trendy pro rok 2014 jsme vybrali ty, které se týkají mobilních zařízení.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Facebook Audience Network pro inzerci v mobilních aplikacích jako AdMob

facebook-audience-network-formaty-reklamy

Chce Facebook konkurovat googlovskému AdMobu? Představil platformu pro inzerci mobilních aplikací v mobilních aplikacích – Facebook Audience Network.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Sklik umí cílit i na mobily a tablety

logo-sklik

PPC reklamní systém Seznamu Sklik nově umožňuje cílit i na mobilní zařízení. Respektive na „zařízení“ obecně a to hned ve čtyřech variantách: cílení na PC na tablet na mobilní telefon na multimediální zařízení

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Mobilní uživatelé stráví v mobilních aplikacích 86 % času

Mobilní uživatelé stráví v mobilních aplikacích 86 % času, z toho 32 % hraním her a 17 % na Facebooku.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , ,

70 % telefonů, které prodá Alza.cz, jsou chytré

logo_alza

Alza.cz zveřejnila čísla prodejů chytrých mobilních telefonů a tvoří 70 % prodejů kusově a 80 % obratově. Přitom se očekává, že obratově se letos smartphony dostanou až na 90 % všech prodejů telefonů.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Prodeje telefonů v ČR v roce 2013

V loňském roce se na českém trhu prodalo 2,8 milionu kusů mobilních telefonů. To je o tři procenta více než v roce 2012. Přes tři čtvrtiny z uvedeného množství tvoří chytré telefony. Nejvíce nových telefonů, až milion kusů, si zákazníci

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: ,

Jak se v ČR nakupuje přes mobilní telefony podle Tapomatu

logo-tapomat

Tapomat, zveřejnil zajímavou infografiku, pojednávající o nákupním chování uživatelů mobilních telefonů v ČR.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,

Co je iBeacon?

ibeacon1

Technologie prosazovaná společností Apple vysílá informaci k mobilnímu telefonu pomocí Bluetooth. Často bývá porovnávána s technologií NFC – ta funguje pouze na vzdálenost několika málo jednotek centimetrů, kdežto iBeacon funguje až na vzdálenost desítek metrů.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+