Archiv pro štítek: mobilní telefony

Chování majitelů smartphonů podle Googlu: Our mobile planet

logo-our-mobile-planet

Z obsáhlé studie Googlu – Our mobile planet za rok 2013 vybírám tato data, která mně připadají zajímavá z pohledu chování českých uživatelů chytrých telefonů v návaznosti na nákupy a marketing.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

A/B testování mobilních aplikací

A/B testování webových stránek je běžná praxe, věděli jste však, že je takto možné testovat i mobilní aplikace?

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , ,

Třetina českých uživatelů přistupuje na web přes mobil

logo-netmonitor

Z výsledků Netmonitoru (auditované měření internetových statistik v ČR) za listopad 2013 lze vyvodit, že české internetové stránky navštívilo 6,64 mil. reálných uživatelů, z toho 2,2 mil. reálných uživatelů přes mobilní telefon. Podíl tak činí jednu třetinu ze všech návštěvníků

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , ,

80 % vánočních telefonů byly smartphony

logo-o2

80 % mobilních telefonů, aktivovaných během letošních Vánoc, byly chytré telefony. Prozradila to mluvčí O2 Lucie Jungmanová.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Kdy objednáváme přes mobil a kdy přes klasické PC

vyber-v-pc-nakup-v-mobilu

Hodně se mluví o tom, že pro uživatele mobilních telefonů není příliš pohodlné nakupovat přes mobilní telefon. Typické chování je takové, že člověk se při dlouhé chvíli na mobilu podívá na nějaké zboží, zjistí si o něm informace, ale na

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Připomenutí zajímavých informací o mobilních zařízeních v ČR z Mobile Internet Fóra

logo-mobile-internet-forum-2013

Pojďme si připomenout, co jsme se dozvěděli o mobilních zařízeních v ČR na letošním Mobile Internet Foru (MIF), které se konalo v říjnu. Žádné zbytečné rozepisování, jen telegraficky fakta:  

Označeno v Mobilní telefony, Ostatní Označeno s: , , , , , ,

Google Webdesigner pro snadnou tvorbu HTML5 bannerů

google-web-designer-logo

V současnosti nejrozšířenější bannery, tvořené ve flashi, se nezobrazují v mobilních telefonech a tabletech. Pokud na mobilních zařízeních chceme bannery zobrazovat, musíme tedy použít statické obrázkové bannery, nebo použít technologii HTML5 pro bannery animované. S tvorbou těch druhých nám může

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Zajímavosti o mobilech z konference WebTop 100

logo-webtop100

Daniel Nohel z Googlu: Tržní podíl smartphonů v ČR je 42 %, číslo se však vztahuje na první čtvrtletí roku 2013. Za západními zeměmi zaostáváme jen mírně. Jen 3 % malých a středních českých firem mají web optimalizovaný pro mobilní

Označeno v Mobilní telefony, Ostatní Označeno s: , ,

Windows Phone je v ČR druhá nejprodávanější platforma – předstihla iOS

Windows Phone je se 13,7 % druhý nejprodávanější operační systém v chytrých mobilních telefonech.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , ,

Facebook plánuje reklamu nabádající k znovupoužití už nainstalovaných mobilních aplikací

Představili jste mobilní akci, kterou si vaši zákazníci i stáhli do mobilu, ale po čase ji přestali používat? Facebook vám nabídne využít reklamu, která se těmto uživatelům zobrazí v mobilu a vybídne je k opětovnému použití aplikace.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , ,