Archiv Blogu

Mobilní Facebook plný novinek

Cílení podle typu mobilu na Facebooku

Facebook nám tento týden nadělil spoustu novinek kolem mobilního marketingu: cílení na uživatele podle typu telefonu nebo operačního systému, správu facebookové reklamy přímo z mobilu, rekordní příjmy z mobilů, reklama na Instagramu a nákupy ze sponzorovaných příspěvků.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

70 % telefonů, které prodá Alza.cz, jsou chytré

logo_alza

Alza.cz zveřejnila čísla prodejů chytrých mobilních telefonů a tvoří 70 % prodejů kusově a 80 % obratově. Přitom se očekává, že obratově se letos smartphony dostanou až na 90 % všech prodejů telefonů.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Jak se v ČR nakupuje přes mobilní telefony podle Tapomatu

logo-tapomat

Tapomat, zveřejnil zajímavou infografiku, pojednávající o nákupním chování uživatelů mobilních telefonů v ČR.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,

Co je iBeacon?

ibeacon1

Technologie prosazovaná společností Apple vysílá informaci k mobilnímu telefonu pomocí Bluetooth. Často bývá porovnávána s technologií NFC – ta funguje pouze na vzdálenost několika málo jednotek centimetrů, kdežto iBeacon funguje až na vzdálenost desítek metrů.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Chování majitelů smartphonů podle Googlu: Our mobile planet

logo-our-mobile-planet

Z obsáhlé studie Googlu – Our mobile planet za rok 2013 vybírám tato data, která mně připadají zajímavá z pohledu chování českých uživatelů chytrých telefonů v návaznosti na nákupy a marketing.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

80 % vánočních telefonů byly smartphony

logo-o2

80 % mobilních telefonů, aktivovaných během letošních Vánoc, byly chytré telefony. Prozradila to mluvčí O2 Lucie Jungmanová.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Kdy objednáváme přes mobil a kdy přes klasické PC

vyber-v-pc-nakup-v-mobilu

Hodně se mluví o tom, že pro uživatele mobilních telefonů není příliš pohodlné nakupovat přes mobilní telefon. Typické chování je takové, že člověk se při dlouhé chvíli na mobilu podívá na nějaké zboží, zjistí si o něm informace, ale na

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Zajímavosti o mobilech z konference WebTop 100

logo-webtop100

Daniel Nohel z Googlu: Tržní podíl smartphonů v ČR je 42 %, číslo se však vztahuje na první čtvrtletí roku 2013. Za západními zeměmi zaostáváme jen mírně. Jen 3 % malých a středních českých firem mají web optimalizovaný pro mobilní

Označeno v Mobilní telefony, Ostatní Označeno s: , ,

Tchibo láká na stažení aplikace přímo v MHD

Logo Tchibo

České Tchibo láká na nakupování v mobilních telefonech přímo v terénu pomocí microsite, která promuje stažení mobilní aplikace Tchibo.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Aktuální data z mobilního Seznamu

smobil-logo

Dnes na konferenci SeznamDay David Lorenc ze Seznam.cz prezentoval aktuální čísla o uživatelích mobilních služeb Seznamu.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+