Archiv Blogu

Sociální sítě prostě používáme hlavně v mobilu

Sociální sítě na mobilních zařízeních

Většinu sociálních sítí navštěvujeme z mobilního telefonu, to už víme. Ale jak moc? Jak jsou propojeny sociální sítě a mobilní telefony? Podívejte se kolik procent času strávíme na sociálních sítích na mobilních zařízeních a kolik na desktopech (počítačích).

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , ,

80 % příjmů z reklamy Twitteru přichází z mobilních zařízení

logo-twitter

4/5 návštěvníků Twitteru se přihlašují i z mobilních zařízení

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , ,

Mobilní uživatelé stráví v mobilních aplikacích 86 % času

Mobilní uživatelé stráví v mobilních aplikacích 86 % času, z toho 32 % hraním her a 17 % na Facebooku.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , ,

Jak se v ČR nakupuje přes mobilní telefony podle Tapomatu

logo-tapomat

Tapomat, zveřejnil zajímavou infografiku, pojednávající o nákupním chování uživatelů mobilních telefonů v ČR.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,

Třetina českých uživatelů přistupuje na web přes mobil

logo-netmonitor

Z výsledků Netmonitoru (auditované měření internetových statistik v ČR) za listopad 2013 lze vyvodit, že české internetové stránky navštívilo 6,64 mil. reálných uživatelů, z toho 2,2 mil. reálných uživatelů přes mobilní telefon. Podíl tak činí jednu třetinu ze všech návštěvníků

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , ,

Ředitel Seznamu Pavel Zima o reklamě na mobilním webu a vývoji mobilních aplikací

Na Lupa.cz vyšel zajímavý rozhovor s ředitelem Seznamu Pavlem Zimou. Dovolili jsme si přetisknout 2 odpovědi z rozhovoru, které se týkají mobilní reklamy. Celé interview si můžete přečíst zde.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Kdy objednáváme přes mobil a kdy přes klasické PC

vyber-v-pc-nakup-v-mobilu

Hodně se mluví o tom, že pro uživatele mobilních telefonů není příliš pohodlné nakupovat přes mobilní telefon. Typické chování je takové, že člověk se při dlouhé chvíli na mobilu podívá na nějaké zboží, zjistí si o něm informace, ale na

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Připomenutí zajímavých informací o mobilních zařízeních v ČR z Mobile Internet Fóra

logo-mobile-internet-forum-2013

Pojďme si připomenout, co jsme se dozvěděli o mobilních zařízeních v ČR na letošním Mobile Internet Foru (MIF), které se konalo v říjnu. Žádné zbytečné rozepisování, jen telegraficky fakta:  

Označeno v Mobilní telefony, Ostatní Označeno s: , , , , , ,

Důležitá česká mobilní data na jedné stránce

Vytvořili jsme stránku, na které budeme uvádět vždy aktuální data o mobilních zařízeních v České republice.

Označeno v Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , ,

Když neinzerujete v mobilním vyhledávání, přicházíte o 88 % návštěv

88procent-prokliku-v-mobilnim-vyhledavani-google

Google vytvořil experiment, aby zjistil vztah mezi kliknutím na přirozený výsledek hledání a kliknutím na reklamu té stejné firmy. Jak dopadl?

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+